Jornada: Tots podem innovar. Passió pel Comerç

 

Més de 250 inscrits, representants del sector comerç (retail) participaran el proper dimarts, 8 de maig, a la jornada “Tots podem innovar. Passió pel Comerç” organitzada per ESCODI, l’escola universitària de negocis especialitzada en comerç i distribució, per intercambiar experiències, informació i opinions que confirmen que el sector comerç té un potencial d’innovació i de creixement molt important però que passa desapercebut davant d’estereotips molt arrelats de models de negoci obsolets i de dades econòmiques que aporten un visió parcial i no del tot positiva. 

Aquesta jornada matinal se celebrarà al CosmoCaixa Barcelona i serà inaugurada pel Director General de Comerç dela Generalitatde Catalunya, Josep Maria Recasens, i comptarà amb les intervencions de més de 10 ponents que perfilaran una nova visió del sector del retail des de diferents punts de vista, com ara els nous escenaris i comportaments de compra, les fonts d’inspiració per a la innovació i la creativitat tant en l’empresa com en la relació amb el client, en l’establiment, en la comunicació, en les xarxes socials… 

Núria Beltran, directora gerent d’ESCODI exposarà una nova visió del comerç, com a sector amb un potencial de creació de riquesa no explotat -cosa que en moments de crisi no ens podem permetre-i amb evolucions positives que no surten a les notícies, però hi son.

Enrique Clarós, expert en retail, fundador del portal Trendtail.com, i amb una llarga trajectòria com a directiu i gerent de reconegudes marques, il·lustrarà les darreres novetats en comportaments i experiències de compra en el món. 

María Callís, professora del Graduat en Direcció de Comerç i Distribució d’ESCODI-UAB i especialista en creació i desenvolupament de conceptes de retail, reflexionarà sobre les fonts d’inspiració per a la innovació en el comerç. Callís, proposarà abandonar l’obsessió pel producte, que moltes vegades es tradueix en fer accions sense visió, i assenyalarà com en retail, les innovacions més renovadores de l’essència del negoci, sovint no són en producte, sinó estan intrínseques en la personalitat de l’empresari.  En aquesta nova visió del comerç, el client també ha canviat la seva relació amb l’empresa, ara no només consumeix sinó que comparteix valors amb ella i es relaciona d’una manera més directa gràcies a les xarxes socials. 

Tal i com ho explicaran Pere Cahué, de Probike Bicicletes; Jordi Mas, de Mas Gourmets; Xavier Rivera, professor del graduat d’ESCODIUAB i expert en màrqueting digital; Alex Farreras d’e-laCaixa; Xavier Pérez, de CONDIS; Ainhoa Izel, de L’illa Diagonal i Lluís Serra de Bricmania.

Programa_Jornada detallat. 

Data: dimarts, 8 de maig, 2012

Lloc: CosmoCaixa Barcelona, Isaac Newton, 26, Barcelona

Hora: de 8’45 a 14’30 hores

Hashtag a Twitter: #innovacioescodi

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

%d bloggers like this: