Jornada: XARXES SOCIALS I EMPRESA

capçalera xarxes4

Universitat i Societat del Coneixement de l’Ajuntament de Terrassa i CECOT, amb la col·laboració de Terrassa.net, TECNIO i Links 40, organitzen la jornada Xarxes Socials i Empresa, que tindrà lloc el proper 12 de novembre, de 9.15 a 12 hores, a l’Aula Magna de la CECOT, C/Sant Pau, núm.6 – Terrassa.

L’acte, que comptarà amb la participació de destacats ponents dels àmbits universitari i empresarial, tractarà de la importància de l’ús de les xarxes socials a les empreses tant en processos externs (projecció i fidelització de marca, obertura de nous mercats, internacionalització, relació amb els clients i proveïdors), com interns (relacions transversals entre departaments).

L’assistència és gratuïta però les places són limitades. Per tant, us agrairem que confirmeu la vostra assistència mitjançant l’enllaç https://aoberta.terrassa.cat/tramits/ferTramit.jsp?id=3921   o bé trucant al telèfon 93.736.30.23.

Agenda de la jornada:

09:15 h. Inauguració de la jornada.

Sr. Alfredo Vega. Tinent d’Alcalde de Serveis a les Persones, Regidor d’Universitat i Societat del Coneixement de l’Ajuntament de Terrassa.

Sr. Eliseu Vila. President del Club d’Internacionalització de la Cecot.

09:30 h. Eines i tecnologies 2.0 per a l’empresa – Tipus de xarxes socials i utilitat per a les empreses – Els social media.

Sr. Marc Cortés. Professor del departament de Direcció de Màrqueting de ESADE – Consultor de Roca Salvatella.

10:00 h. Les xarxes socials professionals i la seva importància en la internacionalització de les empreses, el networking i el cross-marketing.

Sr. Ivan Caballero. Social Media Estrategy Manager de LINKS40, CEO de ThikLinkLab, laboratori de comunicació digital.

10:15 h. Pausa – Cafè relacional

10:30 h. Aplicacions pràctiques d’eines 2.0.Un cas d’èxit: “el congrés LIFE” de Lideratge en Femení” i com utilitzar les xarxes socials com a eina de difusió i participació.

Sra. Marisa Iturbide. Directora de Brandnew, especialista en branding per internet.

10:50 h. Munich, cas pràctic: experiències i lliçons apreses.

Sr. Màrius Cirera. Community Manager de Munich sports, empresa líder en sabatilles esportives.

11:15 h. Taula rodona sobre l’ús de les xarxes socials a l’empresa: la seva importància en l’obertura de nous mercats i els processos d’internacionalització, noves formes de relacionar-se amb clients, proveïdors i el propi personal de l’empresa, les comunitats virtuals de clients i la seva fidelització a una marca o a un servei, l’ús de les xarxes socials en el departament de recursos humans, futures utilitats de les xarxes socials, etc…

Sr. Marc Cortés / Sra. Marisa Iturbide / Sr. Màrius Cirera / Sr. Ivan Caballero

Moderador de la Taula:

Sr. Santi Rius. Assessor de màrqueting on-line de Cecot, professor de l’EUNCET i Gerent de la Fundació Privada Terrassa.net

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

%d bloggers like this: