Marketing a Internet

santi

El Gerent de la Fundació Privada Terrassa.net, Santi Rius, designat assessor de màrqueting on-line de la patronal Cecot, ha generat un seguit de propostes innovadores sobre accions de màrqueting a Internet que s’han agrupat dins d’unes capsules de coneixement anomenades “màrqueting flash” que es lliuraran de forma periòdica als membres del Club de Màrqueting de la Cecot.

Aquestes capsules de coneixement també es poden descarregar a l’espai de “eines i recursos de la web del club a: http://www.cecotclubmk.com/

La formula triada per fer conèixer les noves possibilitats que ens ofereix Internet per realitzar accions de màrqueting suposa una formula innovadora de cara als professionals que reben aquests continguts, ja que aquests són rebuts cada quinze dies i això els hi permet disposar d’un marge més que suficient per poder-los aplicar.

Si de la lectura de qualsevol d’aquestes propostes sorgeixen dubtes o algú desitja fer-ne una aplicació per la seva empresa, el servei d’assessorament de la Cecot ofereix els seus serveis habituals pels socis de l’entitat.

La Fundació Privada Terrassa.net aporta amb aquesta iniciativa continguts útils per les empreses i els professionals del màrqueting.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

%d bloggers like this: